reklamodawca – uruchom

  1. Stwórz kampanię reklamową
  2. Zapłać online
  3. Ciesz się efektami
Uruchom kampanię reklamową

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Załóż konto wydawcy
 

reklamodawca – zaloguj się

Zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Zaloguj się

Zostań partnerem ekosystemu Netsprinta

Prowadzisz agencję interaktywną, firmę hostingową, portal reklamowy, jesteś webmasterem?
Zostań resellerem Netsprinta i zacznij zarabiać.

Jak zarobisz z sieciami reklamowymi ekosystemu Netsprinta

Włączając do swojej oferty reklamy emitowane w sieciach Adkontekst i ContentStream możesz zaproponować swoim klientom kompleksową usługę internetową połączoną z tanią i efektywną promocją skierowaną do 24 mln internautów, samemu zarabiając na prowizjach.

Zalety współpracy

  • Dodatkowo zarabiasz – proponujemy atrakcyjną prowizję za każdego Twojego klienta, który wykupi kampanię reklamową
  • Rozszerzasz ofertę – bez minimalnych progów sprzedaży
  • Nic nie płacisz – koszty współpracy są zerowe
zarobki w ekosystemie Netsprinta

Jak zacząć współpracę

  1. Skontaktuj się z nami w sprawie współpracy resellerskiej.
  2. Dostaniesz kompleksowe informacje odnośnie współpracy, wzory dokumentów oraz materiały do umieszczenia na swojej stronie internetowej.
  3. Wyślij nam umowę partnerską.
  4. Zacznij zarabiać – uruchamiaj kampanie dla swoich klientów.
  5. Korzystaj z pomocy konsultantów Adkontekstu i ContentStreamu. Przed uruchomieniem, jak i w trakcie trwania kampanii jesteśmy do dyspozycji Twojej i Twoich klientów. Pomagamy w zaplanowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych.

Każda kampania tworzona jest indywidualnie biorąc pod uwagę specyfikę działalności Twojego klienta.

Przekonaj się, ile zarobisz z ekosystemem Netsprinta.

Zapytaj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę zarabiania z ekosystemem Netsprinta.

„Adkontekst był zawsze dla nas interesującą i ważną przestrzenią do uwzględnienia w planach mediowych. Powodem jest unikalna technologia i osadzenie – od zawsze – w polskich realiach internetu. Jeżeli dodamy do tego jeszcze innowacyjność i podążanie za bliskimi nam trendami, jak personalizacja przekazu reklamowego, jestem przekonany że przy pomocy tej sieci zrealizujemy jeszcze wiele ciekawych i efektywnych projektów”.

Maciej Gałecki

CEO, Bluerank

Reklamy #NapedzaneDanymi

Obserwuj