reklamodawca – uruchom

  1. Stwórz kampanię reklamową
  2. Zapłać online
  3. Ciesz się efektami
Uruchom kampanię reklamową

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Załóż konto wydawcy
 

reklamodawca – zaloguj się

Zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Zaloguj się

Napędzaj reklamy danymi. Angażuj i zwiększaj sprzedaż

Poradnik dla reklamodawców

Audiece targeting

Audience targeting. Jak używać danych o użytkownikach w reklamie online

Fot. Radek Kołakowski, Flickr (CC BY 2.0)

W ekosystemie reklamowym Netsprinta skutecznie dotrzesz nawet do 97% internautów w Polsce

wirtualna polska - logo
onet - logo
interia - logo
Gazeta.pl - logo

Wypróbuj kampanię reklamową w ekosystemie Netsprinta

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę reklamową.

Kieruj reklamę do użytkowników, na których Ci zależy

Nie marnuj pieniędzy na ruch, który nie działa – wykorzystaj precyzyjne targetowanie

Wybierzemy dla Ciebie najlepsze metody targetowania

Zgłoś się
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z precyzyjnym targetowaniem

Dotrzyj z content marketingiem do 22 mln internautów!

Wypromuj swoje treści w największej sieci content marketingu w Polsce – ContentStream. Zasięg: 88%

  • Pomożemy Ci stworzyć atrakcyjne treści dla użytkowników i wyszukiwarek
  • Wyświetlimy je użytkownikom z Twojej grupy docelowej w modułach „Czytaj więcej” na renomowanych portalach
  • Internauci traktują je jak wartościowe treści, klikają je i wchodzą w relację z Twoją firmą
  • Linki do Twojego contentu emitujemy w największych serwisach w Polsce (w tym: WP, Agora, Polska Press, Infor)

Content marketing – pełna oferta >>

Wypromuj swój content wśród 22 mln użytkowników

Wypromuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii content marketingowej.

Zwiększaj sprzedaż dzięki reklamom spersonalizowanym

Wypróbuj Adkontekst eCommerce – dynamiczny retargeting i reklamy znajdujące nowych użytkowników, którzy chcą kupować

dynamiczne reklamy spersonalizowane
  • Używaj reklam personalizowanych – do każdego internauty automatycznie kieruj indywidualną ofertę, zgodną z jego potrzebami
  • Pozyskuj nowych użytkowników dzięki unikalnym algorytmom i danym zgromadzonym w ekosystemie reklamowym Netsprinta
  • Zwiększaj konwersje sklepu poprzez retargeting– stworzymy strategię rekomendacji optymalną dla Ciebie
  • Płać tylko za kliknięcia (model CPC)
  • Rozszerz działania o powierzchnię reklamową dostępną w RTB

Uruchom kampanię eCommerce i zwiększ swoją sprzedaż

Zgłoś się
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii e-commerce

Zrozum, kim są Twoi klienci

Profile marketingowe ponad 20 mln polskich internautów do wykorzystania w Twojej kampanii reklamowej

Audience targeting

Wypróbuj kampanię opartą o dane
Zobacz korzyści

Raporty audience

Poznaj raport o zachowaniach użytkowników Twojej witryny
Czytaj więcej

Dla 53% marketerów targetowanie i personalizacja są najważniejszymi priorytetami

Źródło: Raport Reklamy Kontekstowej w Polsce 2014

Znajdź użytkowników, którzy angażują się w Twoim serwisie i pozyskuj nowych klientów

Zgłoś się
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę audience targetingu i raportów audience.

Reklamodawcy i agencje mówią, że jesteśmy…

„Adkontekst był zawsze dla nas interesującą i ważną przestrzenią do uwzględnienia w planach mediowych. Powodem jest unikalna technologia i osadzenie – od zawsze – w polskich realiach internetu. Jeżeli dodamy do tego jeszcze innowacyjność i podążanie za bliskimi nam trendami, jak personalizacja przekazu reklamowego, jestem przekonany że przy pomocy tej sieci zrealizujemy jeszcze wiele ciekawych i efektywnych projektów”.

Maciej Gałecki

CEO, Bluerank

„Netsprint przez lata stworzył chyba najbardziej rozbudowany zestaw technologii reklamowych z dostępnych w polskim internecie. Z radością obserwuję jak polska firma dokłada kolejne cegiełki do swojego „techstacka” od systemu reklamy kontekstowej, wyszukiwania, przez DMP, dane, programmatic, personalizację reklam i silnik rekomendacji po content marketing, dynamiczny retargeting oraz SSP. Ten zaawansowany ekosystem technologii nie działałby bez wsparcia relacjami z wydawcami, reklamodawcami, dostawcami usługi 3rd party”.

Michał Kreczmar

eCommerce Director, Hypermedia

„Netsprint postawił na gromadzenie wiedzy na temat użytkowników. Dzięki temu jest w stanie łączyć szeroki zasięg z bardzo precyzyjnym targetowaniem, co przekłada się na efekty kampanii reklamowych.”

Jacek Chruściany

CEO, Performance Media

Reklamy #NapedzaneDanymi

Obserwuj