reklamodawca – uruchom

  1. Stwórz kampanię reklamową
  2. Zapłać online
  3. Ciesz się efektami
Uruchom kampanię reklamową

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Załóż konto wydawcy
 

reklamodawca – zaloguj się

Zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Zaloguj się

Audience targeting

Wykorzystuj dane o użytkownikach i zwiększaj skuteczność kampanii

Co to jest audience targeting?

  • Audience targeting umożliwia wykorzystanie w kampaniach reklamowych segmentów użytkowników, budowanych w oparciu o ich zachowania w internecie (zainteresowania i intencje zakupowe)
  • Audience targeting pozwala także dotrzeć do internautów o określonych cechach socjodemograficznych (płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wykształcenie, zawód, dochód)
audience targeting - co to jest

Użyj danych o 24 mln internautów w kampaniach Adkontekstu

Audience targeting w polskim ekosystemie reklamowym Netsprinta umożliwia dotarcie do użytkowników, których dane zgromadzone są w 560 profilach targetowych, podzielonych na 4 silosy danych:

  • zawód
  • demografia
  • intencje zakupowe
  • zainteresowania

Danymi o użytkownikach w ekosystemie Adkontekst zarządza Netsprint Audience – Data Management Platform. DMP to platforma technologiczna, która agreguje, integruje, przetwarza i udostępnia dane o użytkownikach dla potrzeb marketingu internetowego.

Netsprint Audience - dane o użytkownikach, profile targetowe

Zapytaj o wycenę kampanii z audience targetingiem

Zapytaj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z audience targetingiem.

Twoje korzyści z audience targetingu

  1. Precyzyjnie docierasz do nowych grup klientów określonych na podstawie profili marketingowych.
  2. Masz dostęp do szczegółowych informacji o zainteresowaniach, intencjach zakupowych, zawodach i demografii Twoich klientów oraz osób odwiedzających Twój serwis.
  3. Masz swobodę korzystania z danych – sam decydujesz, do kogo docierasz i z jakich danych korzystasz.
  4. Zwiększasz skuteczność kampanii reklamowych, poprzez dotarcie do odpowiednich użytkowników.
  5. Skuteczniej targetujesz wszystkie kampanie.
audience targeting - korzyści

Targetowanie i personalizacja mają najwyższy priorytet w marketingu internetowym firm w 2015 roku

Quarterly Digital Intelligence Briefing

raport Econsultancy / Adobe

Zamów raport o swoich użytkownikach

Audience Report to unikalny raport o użytkownikach i klientach Twojej strony internetowej. Dowiesz się kim są, na jakich serwisach spędzają czas i czym się interesują. Dzięki temu dostosujesz treści serwisu do zainteresowań internautów i skierujesz reklamę do właściwych odbiorców.

Co zawiera raport:

  • Które grupy użytkowników dają najwyższą konwersję
  • Którzy użytkownicy kupują najczęściej
  • Gdzie w internecie pozyskać nowych klientów
  • Którzy użytkownicy nie kupują, choć odwiedzają Twoją stronę

Zamów raport o zachowaniach użytkowników Twojej witryny

Zamów
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę raportu o zachowaniach użytkowników Twojej witryny.

%

badanych polskich firm korzysta z danych zewnętrznych przy targetowaniu kampanii reklamowych

Źródło: IAB Polska, raport z badania „Real Time Bidding”

Reklamy #NapedzaneDanymi

Obserwuj