reklamodawca – uruchom

  1. Stwórz kampanię reklamową
  2. Zapłać online
  3. Ciesz się efektami
Uruchom kampanię reklamową

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Załóż konto wydawcy
 

reklamodawca – zaloguj się

Zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Zaloguj się
Reklamy dla e-commerce

Zwiększaj sprzedaż dzięki dynamicznym reklamom

reklama personalizowana dynamiczna

Spersonalizowane reklamy Twoich produktów i usług

  • Adkontekst eCommerce reklamuje ofertę Twojego sklepu, biura podróży, strony sprzedającej online ubezpieczenia czy bilety
  • Reklamy Twoich produktów i usług są spersonalizowane, czyli dobrane dla konkretnego użytkownika
  • Reklamy wyświetlasz na powierzchni reklamowej ekosystemu Adkontekst o wielkim zasięgu: 97% internautów w Polsce
  • Zapewniamy dedykowane miejsca reklamowe na czołowych portalach, dostępne na komputerach i urządzeniach mobilnych
  • Reklamy emitujesz w retargetingu. Tworzymy je i wyświetlamy w czasie rzeczywistym użytkownikom, którzy odwiedzali już wcześniej Twój sklep internetowy, ale nie dokonali zakupu
  • Dodatkowo pozyskujesz nowych użytkowników, którzy chcą kupować. Rozpoznajemy ich w bazie danych o ponad 20 mln internautów
  • Reklamy rozliczane są w modelu CPC – płacisz dopiero po kliknięciu przez użytkownika w reklamę
retargeting spersonalizowany

Retargeting spersonalizowany zwiększa sprzedaż

  • Pozwala skutecznie dotrzeć do ludzi, którzy porzucili koszyk zakupowy w Twoim sklepie
  • Aranżuje nowe okazje sprzedażowe dla Twojego e-commerce
  • Dynamicznie tworzone kreacje reklamowe angażują użytkownika i wywołują wzrost konwersji
  • Spersonalizowane reklamy są łatwo zapamiętywane przez odbiorców
  • Retargeting upraszcza proces zakupowy – internauta po kliknięciu w reklamę jest przekierowywany do konkretnego produktu
  • Dzięki retargetingowi spersonalizowanemu zwiększasz rentowność kampanii reklamowej. Płacisz za reklamę tylko wtedy, gdy istnieje duże prawdopodobieństwo zakupu Twoich produktów
  • Reklamy retargetowane emitujemy w naszej sieci Adkontekst, na własnych miejscach reklamowych. Daje Ci to niezależne źródło ruchu i zarobków w e-commerce , które się nie kanibalizuje stawkami czy prowizjami z innymi platformami retargetingowymi wpiętymi już w Twoją stronę

Zapytaj o wycenę kampanii retargetingowej dla e-commerce

Zapytaj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę retargetingu dla e-commerce.
dotarcie do nowych klientów

Docierasz do nowych klientów, którzy chcą kupować

  • Dodatkowo możesz pozyskiwać nowych użytkowników zainteresowanych zakupami dokładnie tych produktów i usług, które oferujesz
  • Twoich potencjalnych klientów rozpoznajemy analizując dane o ponad 20 mln internautów w Polsce, wykorzystując naszą platformę DMP Netsprint Audience
  • Spersonalizowane reklamy Adkontekst eCommerce możesz zamówić w oparciu o dane:
    • intencje zakupowe
    • zainteresowania
    • demografia
    • profile zawodowe

Popularne strategie rekomendacji produktów

Kampanie retargetingowe

retargeting - strategia porzuconego koszyka

Strategia porzuconego koszyka

W treści reklamy pojawiają się produkty, które użytkownik dodał do koszyka podczas poprzednich wizyt, ale ostatecznie nie zdecydował się na ich zakup i opróżnił koszyk
retargeting - strategia wysokiego koszyka

Strategia wysokiego koszyka

Dzięki niej możesz reklamować produkty droższe, o wysokiej marży, które trudniej się sprzedają i tylko na te produkty kierować użytkowników
retargeting - strategia rekomendacji produktów komplementarnych

Strategia rekomendacji produktów komplementarnych

Strategia cross-sellingowa oferująca dokupienie produktów uzupełniających w stosunku do produktów już kupionych

Kampanie do nowych użytkowników

strategia bestsellerów

Strategia bestsellerów

Reklamowane są najlepiej sprzedające się produkty. Jest to strategia użyteczna np. w przypadku prowadzenia kampanii promocyjnej.
strategia oparta na zainteresowaniach

Strategia oparta na zainteresowaniach

Reklama promuje produkty o których użytkownik szukał informacji w internecie, czytał na ich temat artykuły, porady, testy czy opinie.
strategia oparta na intencjach zakupowych

Strategia oparta na intencjach zakupowych

Treść reklamy dobierana jest do tych użytkowników, którzy niedawno kupowali lub oglądali w internecie konkretne produkty
dynamiczne reklamy ecommerce

Jak działają dynamiczne reklamy

  • System automatycznie tworzy tysiące wariantów reklam w oparciu o aktualne dane pobrane z Twojego sklepu: zdjęcie i opis produktu, oferowana cena, logo sklepu
  • Reklamy są spersonalizowane – każdy element treści reklamy system automatycznie dobiera pod konkretnego użytkownika, zgodnie z przyjętą strategią rekomendacji
  • Tak przygotowane kreacje reklamowe umożliwiają przekierowanie użytkownika bezpośrednio do konkretnej strony produktowej, skracają ścieżkę zakupu i stymulują wzrost sprzedaży Twoich produktów.

Uruchamiasz kampanię w 4 krokach

Zamówienie

Podpisujesz i przesyłasz skany formularza zamówienia i regulaminu usług reklamowych Adfocus

Brief i materiały

Przesyłasz feed produktowy (specyfikacja) oraz logo sklepu i wypełniony brief reklamowy

Kody śledzące

Wklejasz na stronę przesłane przez nas kody śledzące kampanię, zgodnie z instrukcją – dotyczy retargetingu

Zatwierdzenie

Akceptujesz kreacje reklamowe przesłane przez naszego konsultanta. Startuje kampania reklamowa

Sprawdź jak zwiększyć sprzedaż dzięki kampanii reklam spersonalizowanych dla nowych użytkowników

Sprawdź
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę reklam spersonalizowanych dla nowych użytkowników.

%

klientów jest sfrustrowanych, gdy reklamodawca nie uwzględnia ich zachowania online

%

marketerów chce korzystać z retargetingu

%

kampanii retargetingu konwertuje tak samo lub lepiej niż reklama w wyszukiwarkach

Reklamy #NapedzaneDanymi

Obserwuj