reklamodawca – uruchom

  1. Stwórz kampanię reklamową
  2. Zapłać online
  3. Ciesz się efektami
Uruchom kampanię reklamową

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Załóż konto wydawcy
 

reklamodawca – zaloguj się

Zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Zaloguj się

RTB i programmatic

Zwiększaj sprzedaż dzięki spersonalizowanym reklamom

Wypróbuj kampanię reklamową w RTB, dotrzyj do klientów na całym świecie

Adfocus – polska platforma RTB o zasięgu globalnym. Służy do prowadzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych podnoszących sprzedaż w e-commerce wśród obecnych, jak i nowych użytkowników.

  • zasięg: ponad 98% dotarcie do użytkowników w Polsce i na świecie, w tym powierzchnie premium: Doubleclick Ad Exchange , AppNexus, Admeta, OpenX, YieldRiser (d. Adexon), Rubicon, iBillboard, Improve Digital, Pubmatic, bRealTime, Microsoft Ad Exchange
  • nowoczesne technologie: retargeting spersonalizowany – zawracanie do sklepu internetowego użytkowników, którzy nie dokończyli zakupów oraz audience buying – emisja reklam w oparciu o dane o internautach
  • zaawansowana analityka i raportowanie oraz automatyczna optymalizacja kampanii – np. dobór najbardziej efektywnych kreacji, eliminowanie domen generujących mało konwertujący ruch, wskazanie który format reklamowy osiąga najwyższy współczynnik CTR
platforma rtb adfocus

Zwiększaj sprzedaż retargetingiem na całym świecie

  • reklamuj się na całym świecie. Reklamy realizowane przez Adfocus są wyświetlane na powierzchniach dostępnych w ogólnoświatowym modelu RTB.
  • skorzystaj z dynamicznych kreacji reklam – tworzymy je automatycznie na podstawie aktualnej oferty Twojego sklepu, wyświetlając aktualną cenę produktu, jego opis i zdjęcie
  • dzięki temu klienci, którzy przerwali zakupy w Twoim sklepie zobaczą reklamę produktu, którym się interesują i trafią bezpośrednio na stronę produktu, żeby dokończyć zakupy
  • skorzystaj z retargetingu statycznego do kampanii brandingowo-produktowych Twojej marki
  • strategie rekomendacji maksymalizujące skuteczność retargetingu
dynamiczny retargeting zagraniczny

Zapytaj o wycenę kampanii retargetingu w RTB

Zapytaj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii retargetingu w RTB.

Przyciągaj nowych użytkowników do swojego e-commerce

 

  • emisja reklam w modelu RTB w celu pozyskania nowego użytkownika na stronę z wykorzystaniem danych o 60 mln cookies  w Polsce (własna platforma DMP): intencje zakupowe, zainteresowania, demografia
rtb nowi użytkownicy

Uruchamiasz kampanię w 4 krokach

Zamówienie

Podpisujesz i przesyłasz skany formularza zamówienia i regulaminu usług reklamowych Adfocus

Brief i materiały

Przesyłasz feed produktowy (specyfikacja) oraz logo sklepu i wypełniony brief reklamowy

Kody śledzące

Wklejasz na stronę przesłane przez nas kody śledzące kampanię, zgodnie z instrukcją – dotyczy retargetingu

Zatwierdzenie

Akceptujesz kreacje reklamowe przesłane przez naszego konsultanta. Startuje kampania reklamowa

Wypróbuj kampanię w RTB do nowych użytkowników

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii w RTB do nowych użytkowników.

Co to jest RTB i programmatic buying

RTB (real time bidding)  to automatyczny i aukcyjny model zakupu powierzchni reklamowej w internecie. Zakup reklamy i obsługa kampanii odbywa się automatycznie, a zarządzana jest przez interfejs platformy zakupowej (DSP). O tym. która reklama się wyświetli decyduje system aukcyjny (wygrywa reklamodawca, który zaoferuje najwyższą stawkę). Aukcje przeprowadzane są osobno dla każdej odsłony. Zakup i emisja reklamy odbywa się w czasie rzeczywistym i trwa milisekundy. Sprzedaż i zakup reklam w RTB odbywa się w oparciu o platformy DSP, SSP i DMP.

Programmatic buying to model automatycznego zakupu mediów pod emisję reklam w internecie. Wykorzystuje zaawansowane technologie analityki internetowej, emisji i optymalizacji reklam. Zapewnia błyskawiczne, efektywne i automatyczne dotarcie ze spersonalizowaną reklamą do ściśle dobranej grupy odbiorców w internecie.

RTB co to jest

Mocne strony RTB

według polskich reklamodawców korzystających z RTB

%

możliwość dokładnego dotarcia do grupy docelowej

%

lepsza optymalizacja kampanii

%

duża oszczędność czasu

Co to jest DSP, SSP i DMP

DSP (ang. demand side platform) – platforma technologiczna dla reklamodawców i domów mediowych służąca do zakupu reklam w modelu automatycznym.

SSP (supply side platform, sell side platform) – platforma technologiczna dla wydawców służąca do sprzedaży reklam w modelu automatycznym.

DMP (ang. data management platform) – platforma technologiczna łącząca dane o zachowaniach użytkowników w internecie i dane socjo-demograficzne z danymi offline. Umożliwia efektywne dotarcie z reklamą do konkretnych profili użytkowników i sprawia, że dla reklamodawców kampanie są skuteczniejsze, a dla wydawców bardziej opłacalne przychodowo.
W ekosystemie reklamowym Adkontekst wykorzystujemy własne platformy DMP i SSP.

dps ssp dmp

Prawie 3/4 badanych z dojrzałych rynków reklamy internetowej w Europie twierdzi, że blisko 40% ich przychodów z internetu pochodzi z handlu reklamą w modelu programmatic

Road to Programmatic

- raport IAB Europe 2015

Reklamy #NapedzaneDanymi

Obserwuj