reklamodawca – uruchom

  1. Stwórz kampanię reklamową
  2. Zapłać online
  3. Ciesz się efektami
Uruchom kampanię reklamową

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Załóż konto wydawcy
 

reklamodawca – zaloguj się

Zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Zaloguj się
Targetowanie reklam

Docieraj z reklamą tylko do tych odbiorców, na których Ci zależy

targetowanie demograficzne reklam

Targetowanie demograficzne

Targetowanie demograficzne pozwala Ci wybrać kryteria demograficzne odbiorców reklam – ich wiek i płeć. Emitując kampanię z targetowaniem demograficznym, ekosystem Adkontekst korzysta z połączenia danych twardych i prognozowanych.  Twarde dane demograficzne dostarczają faktycznej wiedzy o wieku i płci użytkowników.  Dane prognozowane określane są za pomocą unikalnego mechanizmu predykcji – na podstawie podobnych schematów zachowań użytkowników. Trafność prognozowanych danych demograficznych wynosi 80%. Dzięki temu Adkontekst ma wysoką rozpoznawalność cech demograficznych większości użytkowników w Polsce.

Dla kogo targetowanie demograficzne?

Ten wariant targetowania szczególnie polecamy klientom, którzy chcą precyzyjnie dotrzeć do określonych użytkowników oraz mieć możliwość zróżnicowania treści reklam w zależności od kryteriów demograficznych.

Jak uruchomić targetowanie demograficzne?

Załóż konto reklamowe w Adkontekście i skontaktuj się z biurem sprzedaży.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem demograficznym

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem demograficznym
targetowanie reklam na zawody

Targetowanie na zawody

Targetowanie na zawody pozwala Ci określić profil zawodowy użytkowników do których chcesz dotrzeć z kampanią reklamową. W profilach zawodowych rozpoznajemy stanowiska zajmowane przez użytkowników, branże w jakiej pracują, jak również poziom wynagrodzeń. Dane pochodzą z serwisów specjalizujących się w kontaktach biznesowych .

Dla kogo targetowanie na zawody?

Ten wariant targetowania szczególnie polecamy klientom zainteresowanym kampaniami B2B – czyli kierowanymi do firm. Opcja ta skierowana jest także do reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do konkretnej grupy zawodowej (studentów, właścicieli firm itp).

Jak uruchomić targetowanie zawodowe?

Załóż konto reklamowe w Adkontekście i skontaktuj się z biurem sprzedaży.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem na zawody

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem na zawody
targetowanie behawioralne reklam - targetowanie na zainteresowania

Targetowanie na zainteresowania

Zainteresowania internautów skategoryzowaliśmy tworząc 160 profili. Możesz według nich zdefiniować grupę do której skierujesz reklamę. Bazując na historii odwiedzanych stron internetowych, ich tematyce oraz liczbie artykułów przeglądanych przez internautów (m.in. dzięki analizie słów kluczowych) system Adkontekst przypisuje użytkowników do określonego profilu zainteresowań. Dodatkowo możesz kierować reklamy do tych użytkowników, którzy najczęściej odwiedzają wskazane kategorie serwisów.

Dla kogo targetowanie na zainteresowania?

Targetowanie na zainteresowania jest najczęściej używane przez reklamodawców i nadaje się do każdej kampanii. Zastosowanie profili zainteresowań użytkowników jest szczególnie szerokie.

Jak uruchomić targetowanie na zainteresowania?

Załóż konto reklamowe w Adkontekście i skontaktuj się z biurem sprzedaży.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem na zainteresowania

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem na zainteresowania
targetowanie behawioralne reklam - targetowanie na intencje zakupowe

Targetowanie na intencje zakupowe

Możesz określić intencje zakupowe odbiorców, do których będzie kierowana reklama – docierając do tych użytkowników, którzy niedawno kupowali lub oglądali w internecie konkretne produkty. W ekosystemie reklamowym Adkontekst gromadzimy dane z porównywarek cenowych, sklepów internetowych, serwisów ogłoszeniowych i baz firm.

Dla kogo targetowanie na podstawie intencji zakupowych?

Szczególnie polecamy je klientom z segmentu e-commerce, którzy są zainteresowani maksymalizowaniem konwersji (liczby i wartości zakupów) w swoich sklepach internetowych. Precyzyjne kierowanie reklam do użytkowników, o których wiemy, że niedawno poszukiwali konkretnych produktów/usług daje bardzo dobre wyniki: zwielokrotnia okazje sprzedażowe i obniża koszty reklamy.

Jak uruchomić targetowanie na intencje?

Załóż konto reklamowe w Adkontekście i skontaktuj się z biurem sprzedaży.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem na intencje zakupowe

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem na intencje zakupowe

%

wzrostu osiągają wskaźniki konwersji przy zastosowaniu retargetingu w ekosystemie reklamowym Adkontekst

retargeting reklam

Retargeting

Retargeting umożliwia powtórne dotarcie do użytkowników, którzy mieli już kontakt z przekazem marketingowym reklamodawcy (np. odwiedzili już wcześniej jego witrynę).

Dla kogo retargeting?

Retargeting polecamy wszystkim reklamodawcom, którzy mają ruch powyżej 50 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. W ekosystemie Adkontekst retargeting dostępny jest w kilku opcjach:

  • kierowanie reklamy do internautów, którzy odwiedzili stronę (podstronę) reklamodawcy
  • przypominanie się wszystkim klientom, którzy kliknęli w reklamę
  • wykluczanie z kampanii osób, które złożyły już zamówienie
  • emisja reklam z wykluczeniem dotychczasowych użytkowników witryny – opcja przydatna dla reklamodawców walczących o zasięg

Jak uruchomić retargeting?

Skontaktuj się z biurem sprzedaży Adkontekstu. Przygotujemy dla Ciebie specjalny skrypt oznaczający użytkowników. Udzielimy instrukcji jak wkleić go na stronę i pomożemy ograniczyć emisję reklamy tylko do użytkowników oznaczonych za pomocą skryptu.

Wypróbuj kampanię z retargetingiem

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z retargetingiem
targetowanie geograficzne reklam

Targetowanie geograficzne

Możesz wskazać województwa lub miasta, do których chcesz zawęzić emisję swoich reklam.

Dla kogo targetowanie geograficzne?

Szczególnie polecamy ją firmom, które prowadzą lokalne działania marketingowe, bądź chcą przygotować dedykowaną reklamę dla użytkowników z wybranych miast lub województw.

Jak uruchomić targetowanie geograficzne?

W panelu reklamodawcy Adkontekstu możesz sam określić szczegółowe parametry targetowania geograficznego, wybierając spośród 16 województw lub 41 miast Polski. Opcja jest dostępna zarówno na poziomie kampanii, jak i grup reklam. Możesz także skierować reklamę poza granice Polski. W tym celu skontaktuj się z biurem sprzedaży.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem geograficznym

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem geograficznym
targetowanie kontekstowe reklam

Targetowanie kontekstowe

Targetowanie kontekstowe pozwala na dotarcie z reklamą momencie, gdy użytkownik przegląda strony internetowe o treści powiązanej tematycznie z branżą / produktami / usługami reklamodawcy.

Dla kogo targetowanie kontekstowe?

Niezależnie od rodzaju i zakresu prowadzonej działalności, jeśli tylko da się je opisać słowami kluczowymi, nasz system kontekstowy automatycznie znajdzie serwisy internetowe, które są zbieżne tematycznie i wyświetli reklamę obok powiązanych artykułów.

Jak uruchomić targetowanie kontekstowe?

W ekosystemie Adkontekst każda kampania reklamowa bazuje na targetowaniu kontekstowym. Zlecając emisję reklam sam dodajesz w panelu reklamodawcy słowa kluczowe opisujące Twoją firmę, produkty, usługi. Im bardziej precyzyjnie opiszesz, tym większe prawdopodobieństwo pojawienia się reklam na najbardziej pożądanych stronach internetowych, poruszających tematykę zbieżną z zakresem Twojej działalności.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem kontekstowym

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem na zainteresowania

Targetowanie kontekstowe reklam to nieodzowny element wielu kampanii efektywnościowych. Obecny trend to połączenie wielu metod kierowania reklam, w tym kontekstowego, remarketingowego, behawioralnego oraz zaawansowana personalizacja reklamy.

Piotr Guziur

CEO, Marketing Online

targetowanie reklam na kategorie tematyczne

Targetowanie na kategorie tematyczne

Serwisy internetowe w ekosystemie Adkontekst są pogrupowane według kategorii tematycznych. Możesz wybierać spośród 20 kategorii tematycznych serwisów.

Dla kogo targetowanie na wybrane kategorie?

W przypadku kampanii realizujących cele zasięgowe i brandingowe jest to jedna z najpopularniejszych metod kierowania reklam.

Jak uruchomić targetowanie na kategorie tematyczne?

W Adkontekst Plannerze w ramach opcji „skieruj na kategorie tematyczne” możesz przejrzeć kategorie tematyczne dostępne w ekosystemie Adkontekst, a także zobaczyć przykłady serwisów, które są do nich przypisane. Dodatkowo w panelu reklamodawcy Adkontekst możesz ustawić tę opcję targetowania na poziomie każdej grupy reklam.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem na kategorie tematyczne

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem na kategorie tematyczne
targetowanie reklam na wybrane witryny

Targetowanie na wybrane witryny

Możesz wskazać konkretne serwisy internetowe, które Cię interesują i skierować emisję reklam tylko na wybrane witryny.

Dla kogo targetowanie na wybrane witryny?

Tę opcję targetowania polecamy klientom realizującym kampanie brandingowe, zasięgowe, jak i sprzedażowe. Pozwoli Ci to jeszcze przed emisją precyzyjnie określić źródła ruchu – konkretne serwisy, na których będzie prezentowana reklama.

Jak uruchomić targetowanie na witryny?

W Adkontekst Plannerze w ramach opcji „skieruj na serwisy” przejrzyj kategorie tematyczne dostępne w ekosystemie reklamowym Adkontekst. Dodatkowo możesz zobaczyć statystyki witryn zrzeszonych w ekosystemie.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem na wybrane witryny

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem na wybrane witryny
targetowanie reklam na urządzenia mobilne

Targetowanie na urządzenia mobilne

Targetowanie na urządzenia mobilne pozwala na dotarcie z reklamą do użytkowników korzystających ze smartfonów, tabletów czy telewizorów z opcją przeglądania internetu. Umożliwiamy precyzyjną identyfikację użytkowników internetu mobilnego ze względu na system operacyjny urządzenia, którym się posługują (iOS, Android, Windows Mobile, Blackberry). Dzięki temu możesz jeszcze precyzyjniej kierować swoje reklamy do precyzyjnie określonej grupy docelowej (np. do internautów korzystających z urządzeń mobilnych określonego typu).

Dla kogo targetowanie na urządzenia mobilne?

Szczególnie polecamy je, kiedy chcesz prowadzić działania reklamowe wyłącznie lub z uwzględnieniem powierzchni reklamowej dostępnej na urządzeniach mobilnych. Tą opcją targetowania będą zainteresowani reklamodawcy posiadający serwisy internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych, mający aplikacje mobilne czy działający w obszarze mcommerce.

Jak skorzystać z targetowania na urządzenia mobilne?

Mając konto reklamowe w ekosystemie Adkontekst możesz w prosty sposób korzystać z reklam mobilnych. W panelu reklamodawcy możesz włączyć lub wyłączyć reklamy mobilne, uzyskać dostęp do statystyk emisji oraz kliknięć reklam emitowanych na urządzeniach mobilnych. Aby rozpocząć kampanię na urządzenia mobilne, załóż reklamowe lub skontaktuj się z biurem sprzedaży. W zakresie planowania i realizacji kampanii do Twojej dyspozycji jest zespół konsultantów Adkontekstu, który na życzenie przygotowuje wyceny kampanii, estymacje ruchu i pomaga prowadzić działania reklamowe.

Wypróbuj kampanię z targetowaniem na urządzenia mobilne

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę kampanii z targetowaniem na urządzenia mobilne

Reklamy #NapedzaneDanymi

Obserwuj