reklamodawca – uruchom

  1. Stwórz kampanię reklamową
  2. Zapłać online
  3. Ciesz się efektami
Uruchom kampanię reklamową

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Załóż konto wydawcy
 

reklamodawca – zaloguj się

Zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Zaloguj się

Reklamy e-commerce

Zwiększaj zarobki dzięki spersonalizowanym reklamom

Retargeting, który przynosi zyski

  • Reklamy Adkontekst eCommerce umożliwiają właścicielom sklepów internetowych prowadzenie działań retargetingu spersonalizowanego
  • Wydawcom zapewniają bardzo atrakcyjny CPM (stawka za tysiąc wyświetleń)
  • Dynamiczne kreacje reklamowe są tworzone i wyświetlane w czasie rzeczywistym użytkownikom, którzy odwiedzali już wcześniej sklep internetowy – retargeting – ale nie dokonali zakupu
  • Reklamy rozliczane są w modelu CPC (za kliknięcie)
  • Kampanie w Adkontekst eCommerce zapewniają reklamodawcom dodatni zwrot z inwestycji
  • Jak uruchomić emisję? Wystarczy zamówić kod do retargetingu w Dziale Wydawców Adkontekstu i wkleić go na stronę
retargeting - korzyści dla wydawcy

Jak działają dynamiczne reklamy

  • System Adkontekst automatycznie tworzy tysiące wariantów reklam w oparciu o aktualne dane pobrane ze sklepu internetowego: zdjęcie i opis produktu, cena oraz logo sklepu
  • Reklamy są spersonalizowane – każdy element treści reklamy system automatycznie dobiera pod konkretnego użytkownika, zgodnie z przyjętą strategią rekomendacji
  • Dzięki temu kreacje w Adkontekst eCommerce są odbierane jako reklamy przyjazne i przydatne dla użytkowników – adekwatne do ich aktualnych potrzeb i zainteresowań
  • Tak przygotowane kreacje reklamowe umożliwiają przekierowanie użytkownika bezpośrednio do konkretnej strony produktowej w sklepie internetowym i ułatwiają internaucie zakupy

Zarabiaj również na reklamach Adkontekst eCommerce

Zacznij teraz
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę zarabiania na reklamach e-commerce.

Reklamy #NapedzaneDanymi

Obserwuj