reklamodawca – uruchom

  1. Stwórz kampanię reklamową
  2. Zapłać online
  3. Ciesz się efektami
Uruchom kampanię reklamową

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Załóż konto wydawcy
 

reklamodawca – zaloguj się

Zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Zaloguj się

Reklamy z RTB

Zarabiaj na reklamach rozliczanych za odsłony

Co to jest RTB

RTB (ang. real time bidding) jest to proces automatycznego zakupu i sprzedaży reklam internetowych, odbywający się w czasie rzeczywistym (trwa milisekundy) oraz oparty o aukcje (reklamodawca, który zaoferuje wyższą stawkę za reklamę wygrywa jej emisję na danej odsłonie serwisu internetowego).

Proces RTB odbywa się w oparciu o platformy DSP (dla reklamodawców), SSP (dla wydawców) i DMP (gromadząca i analizująca dane o użytkownikach). W ekosystemie reklamowym Adkontekst wykorzystujemy własne platformy DMP i SSP.

co to jest RTB

Adkontekst SSP – zarabiaj w czasie rzeczywistym

  • Adkontekst SSP to platforma technologiczna zarządzająca i optymalizująca sprzedaż powierzchni reklamowej wydawców ekosystemu Adkontekst m.in. w środowisku RTB.
  • Dzięki mechanizmom Adkontekst SSP powierzchnia reklamowa wydawców Adkontekstu jest udostępniana reklamodawcom dokonującym automatycznego zakupu w modelu RTB (poprzez DSP).
  • Powierzchnia reklamowa wydawców sprzedawana jest w czasie rzeczywistym, w modelu aukcyjnym. Dzięki temu możemy maksymalizować przychody wydawców będących w ekosystemie reklamowym Adkontekst
  • O decyzji czy konkretnemu użytkownikowi zostanie wyświetlona reklama rozliczana za odsłony (w ramach modelu RTB) czy też rozliczana za kliknięcia, decyduje finalnie jej przychodowość.
  • Algorytmy Adkontekstu stale analizują reklamy konkurujące o powierzchnię wydawców Adkontekstu
  • Jak rozpocząć emisję w modelu RTB? Wymaga to tylko zaznaczenia odpowiedniej zgody w panelu wydawcy Adkontekstu
Adkontekst-SSP

Zwiększaj przychody dzięki wzrostom rynku reklamy programmatic

Sprawdź
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę zwiększania przychodów z reklam rozliczanych na odsłony.

Adkontekst SSP – korzyści dla wydawcy w RTB

  • Uzyskujesz dodatkowe przychody z powierzchni reklamowej. Zarabiasz w RTB na reklamach rozliczanych na odsłony, niezależnie od pozostałych reklam rozliczanych za kliknięcie (CPC)
  • Dostajesz dostęp do szerszej bazy reklamodawców. To przekłada się na wzrost konkurencyjności Twojej powierzchni i zwiększa Twoje przychody z emisji reklam
  • Sam kontrolujesz swoje przychody. W panelu wydawcy na bieżąco monitorujesz wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej
  • Dodatkowo możesz określić tzw. floor price czyli stawkę za odsłony, poniżej której Twoja powierzchnia reklamowa nie będzie sprzedawana w RTB
RTB - korzyści dla wydawców

Więcej reklam w atrakcyjnych cenach

  • Różnorodność form reklamowych z RTB: nie tylko tradycyjne reklamy w formatach displayowych, ale także reklamy tekstowe i tekstowo-graficzne.
  • Dodatkowo Adkontekst SSP pozwala wyświetlać reklamy emitowane w oparciu o retargeting spersonalizowany (formaty oparte o HTML).
  • Wszystkie dostępne formaty rozliczane są w modelu CPM.
więcej reklam w atrakcyjnych cenach

Najczęściej kupowane formaty reklamowe w RTB

%

rectangle 300x250

%

double billboard 750x200

%

skyscrapper 120x600 / 160x600

%

billboard 750x100

Reklamy #NapedzaneDanymi

Obserwuj